Authentication gia cisco 2511 mesw linux

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Feb 1 11:47:06 EET 2000

On Tue, Feb 01, 2000 at 11:33:08AM +0200, Ioannou C. wrote:

> 8a h8ela na rwthsw an xerei kaneis na mou pei pws mporw na kanw
> authenticate tous dialup users pou mpainoun mesw enos cisco 2511 me
> xrhsh tou linux kai se syndiasmo me thn mySQL. Exw brei kati sxetiko sto
> inet me radius server alla den mporesa na ta kataferw

Dhladh xwris SQL den ginetai? :-) Sthse ena tacacs sto SuSe kai orise ston
CISCO ws authentication server to linux.

An 8eleis radius, sthse radius. Apo oti 8umamai to radius uposthrizei diafora
formats sth database, plain text format, cybase format kai merika alla.

Ypo8etw pws apla to kaneis compile me to analogo support kai teleiwse.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html