problhmatikh egkatastash rhl 7.0 se Unisys Aquanta server

Agoros, Panos Panos.Agoros at compaq.com
Fri Dec 29 12:23:01 EET 2000

geia xara kai kalh xronia se olous,

x8es prospa8ousa na egkatasthsw to red hat linux 7.0 se ena Unisys Aquanta
server.

 to problhma pou antimetwpisa einai oti to programma egkatastashs de
mporouse na brei to scsi cd-rom (ena Toshiba) to opoio peftei panw s'enan
NCR/Symbios 825/875 controller.pio sygkekrimena, otan me rwthse na dialeksw
se poion controller peftei ebala th swsth epilogh alla apotugxanei me ta
e3hs munhmata: "Loading ncr53c8xx driver" & "Failed to insert ncr53c8xx
module". to idio akribws isxuei kai gia tis upoloipes epiloges controllers.

eftia3a mia disketa me to drivers.img pou brisketai sto images directory tou
cd, kai ta fortwsa, alla den uparxei apolutws kammia diafora, apla uparxoun
perissoteres epiloges gia controllers.

apo thn konsola me ta munhmata ths egkatastashs brhka to munhma la8ous tou
susthmatos to opoio einai:

--------------------------------------------------------------cut-----------
*going to insmod ncr53c8xx.o (path is NULL)
	/tmp/ncr53c8xx.o: init_module: %m
Hint: this error can be caused by incorrect module parameters, including
invalid or IRQ parameters.

kati allo pou parathrhsa einai oti sthn ekkinhsh tou programmatos
egkatastashs, fortwnetai to aic7xxx driver.

opoios exei kapoia idea gia th phgh & th lush tou problhmatos as mou
grayei.euxaristw

over

---
Panos Agoros