SuSE 7.0 X 4.0.1 TNT2 Graphics Card Problem: Monitor out of sync range

E.A.Neonakis (Linoperamata Power Station PPC) dehahsl2+neonakis at otenet.gr
Fri Dec 29 11:50:01 EET 2000

Γεια σας και Καλή Χρονιά,

Θα ήθελα την βοήθεια σας στο ακόλουθο πρόβλημα:
Εχω εγκαταστήσει το SuSE 7.0 σε ένα Pentium III 733MHz 128MB RAM με κάρτα
γραφικών TNT2 και οθόνη Sony 200ES. Ο X-server είναι ο 4.0.1 σε ανάλυση
1024χ780 και 16bit χρώμα, ενώ το γραφικό περιβάλλον το KDE 2.0. Το πρόβλημα
είναι ότι κάθε φορά που κάνω την επιλογή 'Ιδιότητες Οθόνης' η οθόνη μαυρίζει
και μετά από λίγο βγάζει το μήνυμα 'out of scan range'.
Δεν είναι πρόβλημα της οθόνης γιατι έχω δοκιμάσει και με άλλη οθόνη, ενω έχω
κάνει comment out όλα τα άλλα modelines πλήν του 1024χ780 αλλά το πρόβλημα
συνεχίζεται.
Σας ευχαριστώ πολύ,
Ε.Α.Νεονάκις