Mail programs

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Thu Dec 28 20:19:01 EET 2000

Καλημέρα σας!
Θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα: χρειάζομαι ένα πρόγραμμα
e-mail που να μου δίνει τη δυνατότητα να στέλνω ένα μήνυμα
ταυτόχρονα σε πάρα πολλούς παραλήπτες. Δηλαδή να έχω ένα
addressbook (ή περισσότερα), και να μπορώ να στείλω mail σε
όλους τους εγγεγραμένους με μία κίνηση (να μήν πρέπει να
επιλέξω με το ποντίκι ξεχωριστά έναν-έναν, διότι μιλάμε για
κοντά 100 ανθρώπους). Σαν μια one-way mailing list...

Υπάρχει κάποιος mail client με τέτοια δυνατότητα?
Ή πρέπει να ασχοληθώ με majordomo (κλαψ, λύγμ...).

Ευχαριστώ πολύ...

Θοδωρής Λύτρας
--
Many Myths are based on truth
		-- Spock, "The Way to Eden",  stardate 5832.3