SSH + firewall

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Wed Dec 27 11:02:01 EET 2000

On Tue, 26 Dec 2000, Giorgos Pallas wrote:
> Esto exoume ena mixanima A piso apo firewall pou ylopoieitai me access-lists
> ston router. To firewall DEN epitrepei ssh apo ekso.Sto mixanima A exoume
> kanoniko logariasmo, shell ktl. Yparxei kanenas tropos me forwarding ontas
> ap'ekso na anoiksoume shell sto A ??

An o router afhnei ssh pros ta e3w, tote xreiazesai apla ena shell se allo
mhxanima pou exei ssh. Sto mhxanima A (estw me IP 10.11.12.13) trexeis:
ssh allo.mhxanima.gr -R 30000:10.11.12.13:22

kaneis login sto allo.mhxanima.gr kai afhneis to shell sou idle..

meta mporeis na mpeis sto 10.11.12.13 apo opoudhpote..
ssh -p 30000 allo.mhxanima.gr

Xronia polla,