win+linux

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Dec 27 07:33:01 EET 2000

Nikolaos Kefalas wrote:

> Auto 8a doulepsei arista an to dyo PC einai syndemena topika me ethernet , exo
> thn aporia
> an exeis ena Windows PC  me dial-up syndesh sto Internet einai dynaton na
> doulepsei to file and Print sharing me ena
> linux pou einai online kai trexei h samba ?  Exo dokimasei to Vitrual Private

Min ta mplekete : to VPN den einai tipota allo apo IP over IP (me merika
pragmatakia
epiplewn fysika) pou kataligei na kanei to remote mixanima
na exei mia apo tis local IP tou diktiou.

Ayto tha doulepsei me otidipote mixanimata einai syndedemena me tcp/ip
Den xreiazetai na to mplekeis toso poly wste na xreiazesai VPN
(to opoio ypostirizetai apo to Linux, to samba den exei na kanei tipota
me
auto). To olo thema synopsizetai :
mporeis apo to Linux na kaneis traceroute sto windows kai me kapoio
tropo
na ftaseis (h kai to anapodo) ? Eite ayto einai mesw ethernet,
seiriakis, modem, direct cable,
plip syndesis me parallilo kalwdio, vpn, doryforou , dex xerw kai egw
ti.
Apo tin stigmi pou exeis traceroute kai ta endiamesa mixanimata DEN
koboun tin porta
tou netbios (139 I think, h mipws 137 ?), tote apo to linuxaki sou
mporeis aneta
na dwseis (san root) :
smbclient -L <onoma> -I <IP> (gia na deis ta shares)
mount -t smb -o guest //onoma/C /mnt/windows98

I.Ioannou <roryt at hol.gr>