znteitai modem, CPU

Athanassios Protopapas protopap at ilsp.gr
Wed Dec 20 15:56:01 EET 2000

Αν κάποιος δε χρειάζεται το παλιό του modem (έχει π.χ. εγκαταστήσει
ISDN) θα ήμουν υπόχρεος αν μπορούσα να το δανειστώ για τρεις μήνες
περίπου.

Επίσης αν κάποιος δε χρειάζεται τον παλιό του επεξεργαστή Pentium III
στα 600 MHz με υποδοχή Slot 1 και ρολόι λειτουργίας 100 MHz FSB (π.χ.
είναι τρελαμένος με τις αναβαθμίσεις και έχει βάλει 900 και πάνω), τον
αγοράζω σε καλή τιμή.

Αν είμαι υπερβολικά αισιόδοξος δεν είναι απαραίτητο να μου το
επισημάνετε :-)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλές γιορτές σε όλους.

Θανάσης

--
Athanassios Protopapas, PhD         Department of Educational Technology
 Phone: +30 1 687 5409      Institute for Language and Speech Processing