Frame buffer refresh rates (Was: Re: QT-embedded)

Lefteris Chatzibarbas elefree at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 19 23:57:01 EET 2000

On Tue, Dec 19, 2000 at 12:58:29AM +0200, dimitris kamenopoulos wrote:
> Μόνη μου απορία, γιατί ο framebuffer σε όλες τις αναλύσεις και
> σε όλα τα χρώματα παίζει στα 60 Hz, ενώ τα X δουλεύουν στα 85 και η κανονική
> κονσόλα στα 75...
> Σίγουρα δε μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει ένα γραφικό
> περιβάλλον στα 60Hz για πάρα πολύ ώρα.

Ανάλογα με την κάρτα γραφικών που έχεις και τον driver που χρησιμοποιεί,
σου δίνονται (ή δεν σου δίνονται) διαφορετικές δυνατότητες για επιλογή
του refresh rate του frame buffer device σου.

Μια και δεν αναφέρεις την κάρτα σου, μπορείς να διαβάσεις το
σχετικό documentation που περιλαμβάνεται στα sources του kernel,
στο /usr/src/linux/Documentation/fb/, όπου αναφέρονται και άλλες
ρυθμίσεις για το frame buffer.

BTW, το refresh rate των X δεν είναι απαραίτητα 85Hz...