majordomo

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Dec 19 16:39:01 EET 2000

On Tue, Dec 19, 2000 at 04:34:47PM +0200, Harris Kosmidhs wrote:

> Epishs exo dokimasei na ginei moderate h lista. Pos kanei o moderator
> approve to mail?

Prepei na steilei entolh approve ston majordomo me to mail.

Apo oso 3erw uparxei ena perl script pou legetai 'approve' pou
to trexeis me pipe mesa apo p.x. pine kai sou kanei approve to trexon mail.

Auta ta oliga apo emena, perimenw diatribh epi tou 8ematos apo ton listarxo :->

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet  --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --