errors meta to make dep tou 2.2.17

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 18 18:06:01 EET 2000

Pavlos Parissis wrote:

> den prepei na einai rw wste to e2fsck na mporesh na grapsei sto filestystem?

Ξέρω ότι όταν κάνεις fsck ένα filesystem είναι επικίνδυνο να είναι rw
mounted. Τώρα, όπως λέει και το mail του Σαράντη, το καλύτερο είναι να
μην είναι κάν mounted. (τώρα βέβαια, αν δεν είναι κάν Mounted πώς θα
τρέξεις το fsck από το partition που βρίσκεται ??) Οπότε για κοίτα να
φτιάξεις boot/root disks. Προτείνω αυτές του Slackware.

> Kai kati allo pes oti vriskei bad blocks kai ta markari, ta data pou iparxoun
> ekei to e2fsck tha frontisi na metaferthoun allou?
> Sta manuals tou e2fsck,fsck kai badblocks den anaferei kati sxetiko.

Ναι, αυτό είναι μια καλή ερώτηση :-) Δεν μου έχει τύχει, όμως :-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras