Lilo + Deyteros Sklhros

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Mon Dec 18 17:14:01 EET 2000

mporeis na baleis to boot manager ton NT na fortwnei to linux
kaneis egkatastash to lilo sto superblock tou linux partition
meta to perneis me dd if=/dev/hd?? of=boot.img bs=512 count=1
to bazeis sto c:\ twn NT kai pros8eths mia grammh thn opoia de 8ymamai
sto boot.ini twn NT (tou styl, c:\boot.img="LINUX")

pantws gia to pws 8a dior8wseis ton boot manager twn NT kai pws 8a
pros8eseis eukola to linux s' auton, psa3e na breis to bootpart
h mallon 8a to breis edw http://www.winimage.com/bootpart.htm