mandrake 7.2 xfree86 4.0.1 nvidia driver 0.9.5 problhma

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 8 15:14:00 EET 2000

> "Stamatis K.Logos" wrote:
>
> Katarxin 8elo na eyxaristhso olous osous mou apanthsan.
>
> Katalavaino oti to 8ema tou desktop kai ton grafikon isos na min
> apasxolei kai poly tous experts

Καλά, εσύ απογοητεύεσαι, εγώ συνεχίζω ;-)

> Pisteyo oti o sydiasmos Mandrake-Creative open source-Nvidia Linux
> drivers-KERNEL 2.4-KDE 2.1-XFREE4.0.1-2
         ^^^^^^^^^^^^^

Μα τα λές ένα-ένα. Kernel 2.4 ??? Χμμμμμ ... δεν είμαι σίγουρος αν
δουλεύει το module του NVIDIA_kernel-0.9-5.tar.gz σε 2.4 πυρήνα. Μπορεί
να δουλεύει, μπορεί και όχι. Έπρεπε να το αναφέρεις όμως.

Με λίγα λόγια δεν μπορούμε να γίνουμε μάντες. Πρέπει να στείλεις ένα
mail που να λές **ΑΚΡΙΒΩΣ** ποιά βήματα έχεις ακολουθήσει, τί ακριβώς
εκδόσεις από το κάθε τί που είναι σχετικό με το πρόβλημα χρησιμοποιείς,
τί έχεις
κάνει, τί δεν δουλεύει, τί δουλεύει και αν χρειάζεται (στην περίπτωσή
σου χρειάζεται) να στείλεις τα error outputs κλπ ... ώστε να τα
"διαβάσει" κάποιος και να εντοπίσει το τυχόν πρόβλημα/conflict/whatever.

Τέλος πάντων, σε ελεύθερη χώρα ζούμε, πράξε όπως θές. Αλλά από τη στιγμή
και μόνο που διαπίστωσες ότι:

>Den ekana poly sygkekrimenh thn erothsh kai gia ayto den phra oti perimena.
>Pantos to thema den exei diasafinistei plhros an krino kai apo alla forrums se >diafora sites

και ειδικά το 2ο για τα άλλα forum, τα λέει όλα.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras