ReiserFS se floppy (ginetai?)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Dec 7 01:30:02 EET 2000

On Wed, Dec 06, 2000 at 07:15:15PM +0200, DJ Art wrote:

> Δεν υπάρχει "περίπτωση" να μπορέσεις ποτέ να βάλεις reiserfs σε δισκέτα
> (καλά, δεν ορκίζομαι κιόλας) καθώς η "φιλοσοφία" του reiserfs είναι
> ακριβώς αυτή:
> να καταλαμβάνει το ίδιο το filesystem έναν (μεγάλο, "δικό του") χώρο και
> να αποθηκεύει "τα δικά του πράγματα" έτσι ώστε όταν θα πατήσεις το reset
> να μην χαθεί ούτε byte από τα δεδομένα σου.
αυτα τα filesystem κοιτανε περισσότερο την αξιοπιστία για τα ίδια παρα
για τα δεδομενα. Απ'οσο ξέρω το reiserfs σου εγγυάται οτι το
filesystem θα είναι σε καλή κατάσταση μετα απο power failure - και οχι
οτι τα δεδομενα σου θα βρίσκονται εκει. Ετσι γλιτώνεις το checking
που κανει το ext2fs κατα την εκκινηση αν δει οτι το filesystem δεν εγινε
umount.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr