SUSE 7.0 evaluation

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Dec 6 20:43:01 EET 2000

On Wed, 6 Dec 2000 07:57:32 -0800
"tOm_dR" <tdritsas at hellug.gr> wrote:

> re sy mixali no offence alla prepei na katalaveis oti to linux pleon DEN
> einai MONO gia servers....siga siga arxizei na ginetai arketa leitourgiko
> KAI gia desktop xrhstes. Kai eimai sigouros oti tha synexisoun na
> emfanizontai mpolikoi Linux Lusers - aploi xristes ( TM by Nikos Dimou) ,

<snip>

Me pareksigises (???)
Eides na milaw kata tou desktop xristi? Eides na milaw kata tou KDE / Gnome?
Milaw gia ena thema pou me exei apasxolisei kai sto parelthon (amesws meta to installfest pou egine Dekembri tou 98), ara den einai kati kainourgio

- Ti einai to evaluation, pote ligei, ti periorismous exei
- Wraio einai, to katebasa na dw ti kanei, alla na to balw i tha mou gamisei to systima kai tha thelw format (kai oxi, DEN milaw gia filesystem pou einai kati pou den psylliazetai o neos xristis)?
- Den mou paizei, na kanw re-install?
- Ekana tis allages, synexizei na min paizei, oute to reboot den to eswse.
- Pou tha brw to tade super-duper-wow programma?

Oles oi parapanw apories lynontai an KSEREIS ti einai to linux, i / kai parakolouthiseis ligo tin lista.

Pliroforiaka, oi amesws epomenes erwtiseis (oxi oti den tis dexomaste oi pio polloi kai se proswpika mails, alla leme twra gia tin lista, na erxontai MAZIKOTATA opws sta newsgroups kai antistoixes Windows-listes) einai:

- Megale, mia kopia tou 3ou CD tis Suse/RedHat/Corel giati mono to prwto dinoun oi malakes sto eval
- Kollite, crack gia to CorelDraw pou briskw?
- Ebala to sane 1.057.xyz kai den mou paizei, oi malakes ena swsto prog den mporoun na kanoun, me to super-extra scanner mou alla to PostScan pou kanei $200 einai akribo, to exei kanenas spasmeno?
- Xreiazomai EPEIGONTWS kapoios na mou ftiaksei to word sto Wine, rixte kanena wine-binary pou na paizei

Ola Tom einai thema nootropias.
An kaleis ton Windows-luser na sou erthei me tin idia nootropia pou exei twra, apla ton proskaleis na erthei kai na xesei mesa sto spitaki sou pou mexri twra eseis oloi pou zousate mazi san se koinobio to kratousate katharo.

A, kai otan  leme "Μην το πάρεις στραβά, σε παρακαλώ, αλλά διάβασε την ερώτησή σου, και σκέψου
λίγο τι λέω..." to ennooume :)

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr