SUSE 7.0 evaluation

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Dec 6 17:23:02 EET 2000

On 06-Dec-2000 Antonis Kokkonos wrote:
> κατεβασα το suse 7.0 evaluation cd να το στησω ή δεν είναι λειτουργικό ως
> προς τη χρήση του?????
> Πάνω σε αυτό μπορώ να στήσω σωστά to kde2???

ρε παιδιά, έχω αρχίσει να τρελλαίνομαι τις τελευταίες μέρες.
Λές και παρακολουθώ λίστα windows lusers νοιώθω

Γιατί ρε Αντώνη κατέβασες το suse 7.0 evaluation? Για να το κάνεις τι, εννοώ...
Τι σκέφτεσαι μήπως δεν είναι λειτουργικό?
Τι σε προβληματίζει για το αν θα μπορείς να στήσεις το kde2?

Εν ολίγοις, είσαι σίγουρος ότι θέλεις linux στο pc σου? Είσαι σίγουρος ότι
ξέρεις τι είναι το linux?

Μην το πάρεις στραβά, σε παρακαλώ, αλλά διάβασε την ερώτησή σου, και σκέψου
λίγο τι λέω...

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr