KDE Extra includes

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Wed Dec 6 16:51:35 EET 2000

Pairno to akoloutho...Molis evala ta kde 2.0.1 kai simvainei akrivos to idio
pragma...
Leei pos den vriskei kde headers installed. Exo tin entiposi pos einai
asimvatotita metaji kapoion efarmogon gia kde 1 me ta kde 2

checking for extra includes... no
checking for extra libs... no
checking for kde headers installed... configure: error: your system is not
able to compile a small KDE application!
Check, if you installed the KDE header files correctly.

news:mailman.976110543.1200.linux-greek-users at hellug.gr...