Problima me to Internet

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Tue Dec 5 02:26:00 EET 2000

Hello Niko,

> problima pou afora sth syndesh moy me to Internet. Katevasa to XISP, to
> egatestisa simfwna me tis odhgies, to ry8misa, alla den doulevei swsta. To
> modem kalei, syndeetai, alla se 30 deyterolepta me petaei eksw. O ISP moy
> einai h Internet Hellas. Ti ftaiei? Kapoia ry8misi isws?
> Eyxaristw ek twn prwterwn,
> Nikos.

kati paromio eixa pathei kai egw kai me thn voithia to Dimitri to elisa.
Ean exei valei PAP PREPEI PREPEI na simplirosei sto account information  kai
ta
2 pedia User/Nane kai Remote name
sto prwto vale to user name sou kai sto deftero kati tou stil hol.

Elpizw na voithisa.
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life