Ellhnika se Mandrake 7.2

Antonis Kokkonos anxe at x-treme.gr
Fri Dec 1 23:16:00 EET 2000

επειδή όπως έγραψα, έχω τη δυνατότητα να γράφω ελληνικά, δεν το δοκίμασα. Θα
το δοκιμάσω το Σαββατοκύριακο και θα σου απαντήσω.
Δες αυτό που έγραψα στο προηγούμενο μήνημα και αν εντοπίζεις τι αλλάζουν
αυτά τα rpm που ανάφερα κάντο μας "κατανοητή λύση" γιατί αυτή τη στιγμή ναι
μεν γράφω αλλά θεωρώ τον τρόπο ανορθόδοξο.
news:mailman.975681842.24951.linux-greek-users at hellug.gr...