ellinika sto kde2

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Dec 1 14:00:01 EET 2000

Στις Πεμ 30 Νοε 2000 12:18, γράψατε:

> Epishss parathrhsa oti enw o font manager mou deixnei ta graphis fonts kai
> sta duo para8ura (fonts di8esima sto X kai sto KDE2), otan paw sto fonts
> (gia epilogh) den ta blepw. p.x. blepw ta courier alla oxi ta couriergr.

Den to iksera oti yparxei font manager sto KDE 2.
Ama yparxei (kai den einai tou KDE 1, opote prokeitai
gia sovaro misconfiguration), tote kati den paei ka8olou
kala sto systima sou, me afta pou mas les.

> Shmeiwnw oti sto netscape blepw ellhnika kanonika (apo ekei diabazw to
> howto).
>
> 3erei kaneis ti ginetai? Mhpws prepei na ginei kati sugkekrimeno gia thn
> allagh apo kde se kde2 ektos apo thn egkatastash twn RPM tou kd2?

Den apokleietai. Kat' arxin , o default WM paramenei to kde1.
Kane ena "about kde" se kapoio para8yro.
Gia trekse kdm, ksekina ena failsafe session kai sto
termatiko pou 8a sou vgalei pata "kde2".

Pantws, to systima sou einai peripou idio me to diko mou
(moni diafora oti exw 6.4 alla sovara enimerwmeno, isws kalytero
apo 7.0), opote an ekanes AKRIVWS o,ti sou leei to howto, 8a prepei
ola na doulevoun swsta.
A, i ekdosi sti hol einai ligo palia.
pigene sto i18n.kde.org/teams/el/kde2-mini-howto.txt
Dimitris