Ellhnika se Mandrake 7.2

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Dec 1 13:59:06 EET 2000

Στις Παρ 01 Δεκ 2000 03:02, ο/η Manolis Tzanidakis έγραψε:
> Geia se olous,
> to 8ema exei kara8ixtei apo poly kosmo alla telos pantwn. Katafera kai
> vlepw pantou ellhnika epilegontas greek stin egkatastasi kai kanontas
> compile ton kernel me default NLS iso8859-7. Perasa apo to DrakFont ola
> ta windows fonts apo to sxetiko partition kai orisa pantou Arial. Gia ta
> vfat partitions pros8esa stis sxetikes grammes ta gnwsta :
> iocharset=iso8859-7, codepage=737. To mono pou de mporw na kanw einai na
> grapsw ellhnika kai exw trella8ei. Exw kanei to mini-how-to, estisa to
fantazomai ennoeis sta X, oxi stin konsola.

> teleytaio grkbd alla tipota. Ta katafere kaneis ?!?

Eides to teleftaio post mou se afto to 8ema, kai tin teleftaia
ekdosi tou howto (apo to i18n.kde.org)?
Yparxei an8rwpos pou ta katafere ola afta.

> Episis pws mporoyme na xrhsimopoihsoume True Type fonts sto StarOffice
> 5.2 kai na ta typwsoyme me swsta ellhnika ?

Afto einai peripou adynato. Ola ta sxetika howto perigrafoun pws
na metatrepseis ta tt se pfb. Se afti tin periptwsi, oles oi kwdikopoiiseis
ektos tis latin xanontai kata ti metatropi. ISWS me mia pseudo-elliniki
tt grammatoseira (p.x. HellasArial, ama ti 8ymasai) na ginetai
i douleia. Se ka8e periptwsi, apaiteitai metatropi se pfb.
Ti na to kaneis omws to StarOffice. Ama katafereis na stiseis to
elliniko pliktrologio, to KOffice einai tromera kalytero
(katanalwnei peripou to 5% twn porwn tou StarOffice).