suse 6.4 kai interbase

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Aug 31 21:44:33 EEST 2000

Hello Angelos!

  On 31 Aug 00, Angelos Karageorgiou wrote to All with subject "suse 6.4 kai
interbase":

 AK> basika thelw na compilarw to php me interbase support kai me ta
 AK> binaries ths interbase 5.6.1 bgazei to gamhmeno to __bzero
 AK> symbol not found.

Nomizw h interbase einai open source pleon.

Ola ta __<name> symbols einai internal libc symbols kai DEN prepei na
anaferontai eksw apo th libc. H malakia einai oti sth GNU libc 2.0 anaferontai
merikes fores PRIVATE libc symbols se PUBLIC header files, me apotelesma ayta
na ginontai link ston kwdika.

To problhma prokyptei apo to gegonos oti sth libc 2.1 allaksan OLA ta internal
symbol names gia na yposthrixtei versioning (kai na mhn exoume pote ksana
problhmata me tis ekdoseis twn biblio8hkwn, mia poy ka8e binary 8a psaxnei na
brei th sygkekrimenh version ths routinas me thn opoia egine link). Klassika
8ymata einai h bzero() kai mia allh synarthsh poy moy diafeygei ayth th stigmh
(an 8ymamai kala, kati poy eixe na kanei me locales)

Dystyxws mexri na ftasoume se shmeio na diakinoyntai eyrews apo ISV's glibc 2.1
linked binaries 8a perasei arketos kairos.

Wstwso panta mporeis na kaneis mpinia :

Pare apo ena palio redhat to me glibc 2.0, to libc.a, kai :

$ ar x libc.a
$ nm -o *.o | grep __bzero

Pare to .o file poy periexei th bzero kai kanto link mazi me ta ypoloipa
symbols. An h __bzero anaferei kai alla internal symbols ths libc, 8a prepei na
epanalabeis th diadikasia mexri na epily8oun ola ta dependencies. Fysika
mporeis pantote na kaneis static link me palioterh version ths libc kai gcc -
nostdlibc, alla ekei 8a exeis problhma me ta include files.

An twra exeis ena executable to opoio den mporeis na kaneis relink kai
parousiazei to idio problhma, pali mazeyeis ta .o files me ta symbols poy
8eleis kai ftiaxneis mia shared library (eytyxws to -fPIC synh8ws den paizei
kanena rolo) :

gcc -shared -o paparouna.so blabla.o foo.o bar.o

Ystera ftiakse ena wrapper pou kanei setenv
LD_PRELOAD=/full/path/to/paparouna.so prin treksei to zhtoumeno executable. Exw
xrhsimopoihsei ayth akribws th me8odo gia na treksw me epityxia thn Oracle kai
to XiG CDE sto systhma moy.

--
Christos Ricudis

Stolise ki esy ena dentro gia tis giortes.
Kremase twra ena papa. Mporeis.