Rants and raves about workstation vendors

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Thu Aug 31 15:23:19 EEST 2000

On Wed, 30 Aug 2000 20:29:16 +0300, Christos Ricudis wrote:
>Pernas poly xrono mprosta se PCia, gi ayto. Protimw to UNIX keyboard layout,
>exw kanei remap ola moy ta plhktrologia ki exw balei ta plhktra stis swstes
>toys 8eseis. Syn tois allois exei to epipleon pleonekthma oti apo8arrynei toys
>enoxlhtikous apo to na xrhsimopoioyn ton ypologisth sou.

Ma den milaw gia to mapping alla gia to feeling. Sklhra plhktra,
megalh klish sto keyboard, epipedo plhktrou orizontio, klp. As
poume, ta plhktrlogia ths SUN htan panta E-K-P-L-H-K-T-I-K-A!
Panta h8ela ena gia to spiti.

>Ta HP keyboards m'aresoyn, an eksairesoume th 8esh toy ESC. Ta DEC keyboards
>den mou aresoyn kyriws logw ais8hshs. Den katafera pote moy na neyriasw me thn
>DEC epeidh ebale to ESC se la8os meros, ki ayto epeidh aplws den to ebale
>poy8ena.

Hahaha 8ymamai ti eixa travh3ei mexri na brw pws 8a bgw se command
mode ston vi (enw an h3era emacs den 8a xreiazomoun escape key, hint
hint gia tous 8ermoaimous :-)). Mexri na brw to ^[ (8ymamai kala?)
deinopa8hsa.

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc