REMOTE_USER set apo CGI script

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Aug 31 14:26:13 EEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Filippos Slavik wrote:

> Atopo ! Xreiasteikes pote na steilhs URL se kapoion gnwsto tou typou
> http://www.xxxxx.gr/servlet/show_shopping_cart?JSessionID=0198uyGHGD ???
> H genikotera exeis steilh pote URL selidas pou dhmiourgeitai dynamika
> symfwna me pametrous pou exoun "dhmiourghthei" apo prohgoumenes
> "katastaseis" se prohgoumenes synamikes selides apo allous xrhstes :-) ???
>
> Slavikos

Oxi, alla xreiasthke na steilw se synergath to URL enos keimenou pou
briskotan se enan closed-user-group-server kai htan ths morfhs
http://xxx.xxx.xxx/KDGHEI56345LMGNDDDO745325.doc

(kai fysika, ayto allazei ana xrhsth, me thn fash ths selhnhs klp...)

Den 8elw na pw oti den ginetai, ginetai kai malista sxetika eykola.
Aplws lew oti mporeis kai poly aneta na kaneis thn zwh dyskolh stous
xrhstes.

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954

"Bill Gates is just a monocle and a Persian Cat away from being one of
the bad guys in a James Bond movie." - Dennis Miller