AMD

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Aug 31 11:43:15 EEST 2000

On Wed, Aug 30, 2000 at 09:19:25PM +0300, Harris Kosmidhs wrote:
> Exo ton AMD K6-2 sta 450MHz.
> Exo parathrhsei oti kanei sunexos reboot. Alles fores kanei kill ta
> programmata, h otan pao na tre3o kati bgazei: segmetation fault h Illegal
> instruction. An to 3anatre3o trexei kanonika.
>
> Eixa 3anapei auto to problhma edo kai eipate mporei na einai to SIG11
> problhma. Ontos o Xserver an krasarei leei Caught signal 11.
>
> Diabasa kai to FAQ. To 8ema einai pos mporo na 3ero an ftaei h RAM h h
> CPU?
> To gegonos oti to memory test meta to bootarisma pernaei sosta shmainei
> oti ftaiei h RAM?

  Δοκίμασε να κάνεις underclock τον επεξεργαστή σου. Αυτή τη στιγμή προφανώς
είναι σε συχνότητα 100MHz με πολλαπλασιαστή 4.5. Αρχικά κατέβασε την
συχνότητα (π.χ. 66 x 4.5). Αν ο υπολογιστής εξακολουθεί να έχει πρόβλημα,
μάλλον φταίει η μνήμη. Αν αρχίσει να δουλεύει σωστά, δοκίμασε να κατεβάσεις
τον πολλαπλασιαστή (π.χ. 100 x 3). Αν τότε παρουσιαστεί πρόβλημα, η μνήμη
σου δεν είναι 100άρα (την έχω πατήσει έτσι μια φορά). Αλλιώς, ίσως να φταίει
ο επεξεργαστής, αν και μπορεί απλά να έχει πρόβλημα το ανεμιστηράκι σου. ;-)

  Για να δοκιμάζεις εύκολα και γρήγορα αν ο υπολογιστής δουλεύει σωστά,
προτείνω μερικές επαναλήψεις από ένα βαρύ C++ compilation, π.χ. τον DDD. Αν
καταφέρεις να μεταγλωττίσεις οχτώ φορές τον DDD χωρίς να σου πετάξει ο G++
internal compiler error, τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι το σύστημά σου είναι
σταθερό. ;-)

> Oi kainourgioi oi K^-3 emfanizoun auto to problhma?
>
> Thanks

  Δεν είναι γενικότερο πρόβλημα όλων των επεξεργαστών σαν τον δικό σου, αν
είναι καν θέμα του επεξεργαστή, που αμφιβάλλω. Γιατί όλοι έχουν κόμπλεξ
κατωτερότητας με τους AMD;

Υ.Γ. Και μην ξεχνάτε: ποτέ μην είστε *σίγουροι* ότι βρήκατε τι φταίει στον
υπολογιστή σας, εκτός αν έχετε καλές σχέσεις με τον σατανά ή κάποιον άλλο
κατώτερο δαίμονα (όχι τον δαίμονα του BSD πάντως...).

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk