REMOTE_USER set apo CGI script

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Aug 30 21:18:39 EEST 2000

On Wed, 30 Aug 2000, Constantinos A. Kotsokalis wrote:

> Estw oti exoume CGI script pou kanei authentication kata ta
> gnwsta me formoules klp. Estw loipon oti 8eloume gia logous
> performance to script auto na kanei set th REMOTE_USER opws
> kanei kai to mod_auth meta apo authentication me PasswdFile
> kai ``require valid-user'' ston apache.
> Exei kaneis idea pws ginetai? Aplo setenv den doulevei,
> sto epomeno request exei xa8ei apo to environment.

Ho hum...

Prwtw dysaresto pragma gia to HTTP: einai state-less[0].  Ka8e fora 8a
prepei na kaneis authenticate ton xrhsth.

Tassos
[0] kai na mh milhsei kaneis gia cookies....

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954

"Bill Gates is just a monocle and a Persian Cat away from being one of
the bad guys in a James Bond movie." - Dennis Miller