Gnome 1.2/Helixcode mirror (?)

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Wed Aug 30 19:56:42 EEST 2000

On Wed, Aug 30, 2000 at 12:22:41PM +0300, Constantinos A. Kotsokalis wrote:

> Kai giati na ypar3ei? (gia opoion den to katalabe, exw ore3oules
> gia kde vs. gnome war, meta 8a 3ekinhsw enan emacs vs. vi kai
> sto telos enan katia zygoulh vs. nonh dounia :-)).

  Ε και τι έγινε; Αυτοί οι πόλεμοι καταντάνε βαρετοί πολύ γρήγορα, γιατί
έχουν μόνο δύο πλευρές. Π.χ. κάτι που μου την σπάει με την όλη «KDE εναντίον
GNOME» υπόθεση είναι ότι έχει εξαλείψει τους παλιούς καλούς window manager
wars. Επίσης, πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε distro war στην LGU;
Ούτε που θυμάμαι.

  Η τελευταία ενδιαφέρουσα περίπτωση που μου έρχεται στο μυαλό είναι τότε
που κάποιος ρώτησε ποια είναι η καλύτερη γλώσσα προγραμματισμού για έναν
αρχάριο. Πόρωση. :-) Αλλά από τότε, νέκρα...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk