Apo Excel se Staroffice

Dimitrios Eftaxiopoulos eftaxiop at central.ntua.gr
Mon Aug 28 15:43:50 EEST 2000

Panayotis Katsaloulis wrote:

> In article <39A26B95.C279AF64 at central.ntua.gr>,
>         Dimitrios Eftaxiopoulos <eftaxiop at central.ntua.gr> writes:
> > Den mporw na dw sto Staroffice, ena arxeio .xls toy Excel me ellhnikous
> > xarakthres.
> > Mono an swsw to .xls arxeio se .txt mporw na to diabasw meta sto
> > Staroffice, alla ayto den mou einai polu xrhsimo dioti exw arxeio
> > keimenoy kai oxi arxeio spreadsheet.
> > To Excel den mporei na swsei, ap oti eida, se .rtf opws to Word.
> >
> > Dhmhtrhs
>
> Otan les oti den mpreis, ti ennoeis;
> Den blepeis ka9oloy & tipote, den to anoigei, blepeis alampoyrnezika,
> blepeis erwthmatika, ti;
>
> --
> Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
> * Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
>     Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.

Exw SO 5.1.
An dokimasw na anoiksw to .xls arxeio, to Staroffice pethainei (crash).
An dokimasw na anoiksw to .xlt arxeio (Template), to anoigei kanonika
alla s' ola ta "koutakia" bgazei  ***ERROR IN SST***
An dokimasw na anoiksw to .prn arxeio, to anoigei ws keimeno (text).
An dokimasw na anoiksw to .dif arxeio, zhtaei na epilekseis format
(Standard, IBM PC 860, 865 klp) to anoigei kai telika blepw eite mono
toys ari0mous pou periexoun ta koutakia kai ka0olou grammata, eite blepw
akatanohtous xarakthres latinikous pou an tous allajw grammatosiera,
blepw akatanohtoys ellhnikoys xarakthres (swsta topouethmenous sta
"koutakia") pou den morfwnoun lekseis.

Dhmhtrhs