pppd chap authentication

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Aug 28 08:20:31 EEST 2000

Hello Fractadelia!

  On 27 Aug 00, Fractadelia wrote to ("Καλλιανιώτης Νικόλας with subject "Re:
 F> Ok, epaikse etsi alla de me e3uphretei. An exw polla accounts
 F> 8a mporei o pppd apo to arxeio option na 3exwrisei to username
 F> kai na brei to katallhlo entry ?
 F> Akoma xeirotera an exw to idio username tote 8a prepei na dhlwsei
 F> sto pppd "name Username remote Anythin" swsta ? ? ?
 F> Me ti logikh auth eixa ftia3ei etsi to arxeio chap-secrets....

Ksereis, dystyxws to chap-secrets de ftiaxnetai me th logikh poy isws nomizei o
ka8enas oti mporei na ftiaxnetai, alla me th logikh poy nomize o syggrafeas toy
oti to'ftiakse.

Peran aytoy, gia akribws ayto to logo poy anafereis yparxei to server entry sto
chap-secrets, an kai dystyxws telika den mporei na kanei th douleia gia thn
opoia sxediasthke.

Telika? You have the sources, Luke. Paikse mpala.

--
Christos Ricudis

Stolise ki esy ena dentro gia tis giortes.
Kremase twra ena papa. Mporeis.