(Netscape6/mozilla matter)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Aug 11 14:08:12 EEST 2000

"Νικόλας Καλλιανιώτης" wrote:

> Ean se ena HTML doc exoume to META TAG "charset=iso-8859-7" meta to HEADER kai to TITLE tou HTML doc, tote sto Titile bar tou mozilla den emfanizete me
> ellinika o titlos tis selidas alla me erwtimatika. To antitheto exei ta

Νομίζω κάτι έχω υποψιαστεί για αυτό που λές. Πάντως, όταν εγκαθιστώ το
mozilla κάνω δύο πράγματα: θέτω το auto-detection του encoding στο off
και το βάζω να είναι 8859-7. Μετά επιλέγω ελληνικές γραμματοσειρές για
το 8859-7 ΚΑΙ για το 8859-1 (ότι κάνουμε δηλαδή στον παλιό netscape) και
κάνω restart το netscape.

Μετά το restart τα δείχνει σωστά στο titlebar. Πρίν το restart, ούτε
κατά διάνοια να τα δείξει σωστά.

> deytero to www.linux.gr.

έλα όμως που δεν είναι έτσι !!! :-) Το Meta http-equiv πρέπει να μπεί
μέσα στο <head> και το έχω βάλει πρώτο-πρώτο και στο τέλος το <title>
:-) δηλαδή είναι έτσι:

<HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-7">
<TITLE>Title</TITLE>
</HEAD>

Μήπως για όλα αυτά πρέπει να στείλουμε bug reports ???

Πάντως, locally που το έχω τσεκάρει (από τον δικό μου apache), το
linux.gr για παράδειγμα, ο Netscape 6 pre2 δείχνει σωστά τα ελληνικά.

Εκεί που βλέπω να κάνει σφάλματα είναι στα links, μερικούς πίνακες
(tables)
μου τους "τρώει" ... και μου τους τρώει επειδή δεν κλείνει το τελευταίο
link της συγκεκριμένης σελίδας (<A HREF=""></A>). Ξανανοίγω τον κώδικα,
σβήνω το τελευταίο </Α> και το ξαναγράφω και διορθώνεται !!! :) (δεν
μπορώ να το καταλάβω :) μήπως το είχα γράψει με ελληνικό άλφα και δεν
του αρέσει .... δεν ξέρω ...

έχει bugs. πιστεύω πως όταν βγεί η τελική έκδοση, δεν θα υπάρχουν τέτοια
προβλήματα στην html .....

α, ένα άλλο bug (?) που έχει είναι ότι στο <title> δεν διαβάζει τους
ειδικούς χαρακτήρες (π.χ. το no breaking space (&nbsp;)) Αντί να βάλει
κενό πάνω στο titlebar γράφει nbsp; (ναι, χωρίς το &), την ψιλιάστηκα
την δουλειά και πήγα και το έγραψα σαν &&nbsp; και το εμφάνισε σωστά
!!!! (χαρά εγώ, ευτυχία ...) ανοίγω τον παλιό netscape και βλέπω στο
titlebar τον τίτλο και ένα & ξεκάρφωτο ... :-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras