Routing problems...

Giannis Tsotilis lyk at freemail.gr
Fri Aug 11 02:36:15 EEST 2000

On Fri, Aug 11, 2000 at 02:01:37AM +0300, I.Ioannou wrote:
> Den einai problima me to routing sou, emena mou thimizei
> syndesi me dial on demand, rwta ton provider sou kata
> poso to asirmato einai on demand, h ypotithetai oti eprepe na einai
> monimo

oxi, kammia sxesh me dial on demand... o provider uposthrizei oti me auto to configuration exei sthsei kai alla mhxanhma kai douleuoun ok... to problhma einai oti o provider gnwrizei mono apo windows nt kai den 3erei an kaname tipota la8os sto configuration... btw, to mhxanhma exei sth8ei e3 arxhs se redhat 6.2 me linuxconf (apo autous) kai se slack7 ( apo emena). dokimasa na agnohsw pantelws oles tis sustaseis tou provider, oson afora ta settings, alla tzifos... panta to idio problhma... uparxei tropos na epibebaiwsw kapws an to problhma ofeilete ston server 'h' ston provider?

(pros Sotiri Tsimboni: Elpizw h perigrafh tou problhmatos na einai arketa leptomereiakh, pleon...)