Sockets programming -- Connection refused

Elias Athanasopoulos eatha at cc.uoa.gr
Tue Aug 8 15:06:34 EEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Alexandros Andreou wrote:

> OpenBSD 'h FreeBSD? Poio kai giati? BTW, to FreeBSD pws ta paei se
> 486/8MB/200MB?

To FreeBSD einai dedicated gia i386 (twra teleutaia yparxei ekdosh
kai gia Alpha). To OpenBSD 3ekinhse apo to NetBSD logw mias mikrhs
diamaxhs meta3y enos core developer, kai einai afwsiomeno ston tomea
ths asfaleias.

An 8es gia paradeigma encrypted swap, pio sophisticated algori8mous
gia password authentication, etc. mporeis na pai3eis me to OpenBSD.

Se ena 486/80Mhx/8Mb sto OpenBSD 8es peripou 30-40 secs. gia na kaneis
login (oxi boot), logw twn algori8mwn pou xrhsimopoiei. Protimw to
FreeBSD.

Ta 200MB se periorizoun (oxi toso oso se ena Linux systhma).

Cheers,
Elias

--
Elias Athanasopoulos	 | I bet the human brain is |   H.E.P & Apps. Lab.
http://www.uoa.gr/~eatha | a kludge. -Marvin Minsky | University Of Athens