port redirection + apache

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Aug 8 03:41:39 EEST 2000

On 08-Aug-00 Sotiris Tsimbonis wrote:
> Pantws koita3a sto User Guide tou squid
> (http://squid-docs.sourceforge.net/latest/html/c2521.htm) kai to
> accelerated mode fainetai endiaferon.. Sto access_log tou squid

Kai giati na min balw ton apache sto firewall ?
Ti apache ti squid (fysika me kapoies diafores :-) )
Enoow ti na anisixw gia tripa ston apache ti na anisixw gia tripa sto
squid.

> Ayto bebaia, an de sou doulepsei to ipmasqadm pou dokimazeis twra :)

Ekana mia dokimi apo to spiti, pou exw ena mono mixanima
kai panw tou tin ip tou ppp kai mia internal ip
stin opoia akouei o apache
Ekana redirection tin 80 tou ppp stin 80 tou internal, ekana ena lynx
apo ekswteriko mixanima kai pira minima apo ton kernel :
ip_input(): demasq recursion detected. Check masq modules configuration
kai den doulepse :-(

Mallon fteei to oti kanw paixnidia sto idio to firewall kai oxi metaksi
dyo mixanimatwn, tha to dw se real sinthikes.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>