Sockets programming -- Connection refused

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Mon Aug 7 04:09:57 EEST 2000

On Sun, Aug 06, 2000 at 02:22:54PM +0300, Alexandros Andreou wrote:

> > > 	if ((fp = fdopen((int)stdin, "r")) == NULL) {
> > Edw ti akrivws kaneis? Auto pou theleis kaneis den prokeitai na doulepsei
> > etsi. To stdin exei anoixto file perigrafea, kai legetai stdin!
> Den kanw fopen(). Kanw fdopen(), gia na dwsw se ena valid fd ena fp, etsi
> wste an doulevw me functions poy xrhsimopoioyn streams (px: fscanf)
Me to fdopen dimiourgeis ena stream [descriptor] apo ena yparxon file
descriptor. To (int)stdin, den einai file descriptor (actually me to cast to
kaneis na einai mia dieuthinsi mnimis).
An thes na xrisimopoiiseis ena stream descriptor gia to stdin, xrisimopoiise aplws to
stdin.

--
Nikos Mavroyanopoulos