leafnode-netscape-slrn Problhma

وكيل zinovia at TUXSina.GR
Sun Aug 6 17:17:48 EEST 2000

On 6 Aug 2000 14:42:57 +0300, Nikos Mavroyanopoulos <nmav at hellug.gr> wrote:

>Den tha eprepe na exei kamia sxesi. Otan kaneis sort me threads, h
>imerominia den tha eprepe na xrisimopoieitai pouthena.

 Nai fysika exeis apolyto dikio. Ki ayto 8a eprepe na isxyei oxi mono
sta threads alla kai sta memonwmena post poy ginontai apo ton idio
reader:
 Etsi ta 2 mhnymata poy ginan arxika gia to "socket programming" eixan ta ID:
Nr.1   <20000805202438.51495 at fiend.weltmeister> kai
Nr.2   <20000805202509.07838 at fiend.weltmeister>
(to deytero einai to mhnyma poy apanthses esy)
Ama ta diabasw offline mesw leafnode moy erxontai, kai sto netscape kai
ston slrn, la8os (prwta to Nr.2 kai meta to Nr.1)
 Anti8etws ama ta diabasw katey8eian apo ton edessa.* (pali me to netscape)
h seira einai swsth!

Oyf kai bare8hka kai sas koyrasa!

Allwste se 10 meres moy erxetai mia flatrate kai panw ths ka8etai mia
wraia adsl syndesh...
Den 8a lysei fysika to problhma moy, alla 8a to... parakampsei
...mia kai 8a sas diabazw online ;-)