leafnode-netscape-slrn Problhma

وكيل zinovia at TUXSina.GR
Sun Aug 6 07:42:22 EEST 2000

On 6 Aug 2000 00:35:49 +0300, Nikos Mavroyanopoulos <nmav at hellug.gr> wrote:
>Koita sta headers twn minimatwn, kai elegxe an ta threads einai swsta.
>Meta an nomizeis oti kati kanei lathos, o newsreader sou, kane ena bug
>report.

 Makari na mporoysa na symbalw se kapoia beltiwsh enos programmatos, estw kai
mesa apo ena bug report.. alla prepei akoma na ma8w polla (apeira) :-(

 An den kanw lathos yparxh geniko problhma sto sort mhnymatwn, ta opoia ftanoyn *akribws*
thn idia xronikh stigmh.
 Ayto akribws symbainei sth periptwsh mas. Logo ths fyshs toy edessa.topo.auth.gr, ta
mhnymata  erxontai paketa paketa kai o ka8e newsreader opws kai to leafnode exei meta dikh
toy methodo na kanei sort:
Etsi ta 3 mhnymata sto thread "Scanner support" ta opoia ftasan thn idia wra (00:35:49 +3h)
opws kai ta dyo poy aforoyn sto socket programming hr8an teliws lathos. ( ma de 8a eprepe
na erixne to netscape mia matia sto Message-ID??...kati 8a to boh8oyse ;-))
 De nomizw oti egw me ta ligosta mesa poy dia8etw, a3izei na to psa3w allo.
 Opoios endiaferetai kai gnwrizei kai kati parapanw apo mena, as to parathrhsei to fainomeno ki as to
anaferei san bug :-)

Eyxaristw