leafnode-netscape-slrn Problhma

وكيل ro0t at TUXSina.GR
Fri Aug 4 22:51:01 EEST 2000

 Geia sas.

 Exw gia news server to leafnode-1.9.12 kai sas diabazw (offline) me to slrn-0.9.5.7 h' me to
netscape-4.7.3.

 Merikes fores yparxei problhma me thn seira poy emfanizontai ta ar8ra sas sta threads: sygkekrimena
diabazw prwta thn apanthsh se kapoio post kai meta thn erwthsh..

 Apo thn allh to knode moy ta emfanizei ola ok!! (pali sto offline-modus me pali to leafnode gia server)

 To idio swsta emfanizontai ola otan sas diabazw online me to netscape. (xwris dhladh to leafnode)

 Teleytaio paradeigma sta parapanw einai to thread "core files" opoy o Alexandros Andreoy eyxaristei ton
I.Ioannoy..: protoy aytos kan toy apanthsei ;-)

 Sygnwmh ean exei apanth8ei, alla den brhka tipota sxetiko

Sas eyxaristw.