Πρόβλημα KDE (was: Problhma sthn konsola)

Yannis Tsakiris yannis at pathfinder.gr
Fri Aug 4 09:38:33 EEST 2000

> Erwthsh: apo pleyras antoxhs hardware ti ginetai? Dhladh, ean to
> afhsw 100 hmeres anoixto (ean den trela8w prwta, einai sto dwmatio
> mou, den mporw na koimamai me to anemisthraki sto ayti! :-)) ) de
> 8a kaoun ta panta? (diskos, epe3ergasths, motherboard, to dwmatio
> mou, h polykatoikia)

E eksartate apo tis prodiagrafes twm merwn tou ypologisth sou.
Ypoti8ete oti ena PC mporei na doulevei synexeia xoris problima.
Stin praksi bebaia ayto den symbenei, kai an pote symbenei einai
ekseresi tou kanona kai i syn8esi tou PCiou einai poli petiximeni.
Oso pio kala (kai akriva) meri baleis sto PC sou toso pio
aksiopisto 8a eiani.

Mia erwtisi kai apo mena twra.
To teleyteo kairo o KDE mou kanei perierga pragmata, kai idiaitera
tis teleytees meres. Ayto pou simbenei einai oti pavei na
antapokrinete sta events pou kanw, symperiferete san na exei
kolisei entelws o window manager.
To PC trexei kanonikotata, sta logs de blepw kati pou na
endikniei ti prokalei to crash.
Ta X11 synexizoun na doulevoun (afou o mouse pointer synexizei na
kinite kanonika), kai oi efarmoges pou trexoun sta X synexizoun na
trexoun kanonika (afou to xmms synexizei na paizei to playlist oso o
KDE fenete kolimenos).
Patwntas Ctrl-Alt-F1 *DEN* mporw na paw stin console, oute kai
na riksw ta X an patisw Ctrl-Alt-BackSpace.
To mono pou mou menei na kanw einai na patisw to reset.
Kamia idea?

--Yannis