Problhma sthn konsola

andreou at kerveros.gr andreou at kerveros.gr
Wed Aug 2 19:37:45 EEST 2000

Xairete!!!

Egrafa, poy lete, ena programmataki sto joe (sto Slack3.4 to vi de doylevei,
gamw to! :-) ), otan anti gia Ctrl+K+D pathsa Ctrl+K+S, kai kollhse h
konsola kai anapse to scroll lock.

Gyrisa se allo termatiko kai epanelaba thn idia kinhsh (mallon, ayth th fora
pathsa apla Ctrl+S, alla doylepse meta kai me Ctr+K+S), kai se ekeinh thn
konsola akyrw8hke me Ctrl+Q (kai me Ctrl+C ginetai).

H arxikh konsola exei meinei pagwmenh, xwris na mporw na thn epanaferw.
Ayth th stigmh poy grafw (19:40) to mhxanhma exei uptime 8:49 wres kai
de 8elw na to sbhsw :-) .

Gia peite kamia lysh, re paidia.

Alexandros.