Memory Problems (?)

Spiros Bolis bolis at eex.gr
Tue Aug 1 18:05:27 EEST 2000

ta idia problhmata eixa ki egw kai malista me arketes mnhmes ton teleytaio kairo.(malista prin 1-2 wres epairna thlefwno ton pwlhth na moy tis alla3ei-lete na epesan sthn agora poles skartes ?)

An prose3eis to himem einai ayto poy dinei unstable/corrupted mnhmh. An bootareis se safe mode twn windows kai pathseis esc kata to bootarisma tha to deis kai monos soy.

To oti de soy xtyphse sto linux htan teleiws tyxaio kai den tha prepei na epanapaytheis. Se mhxanhma me linux,openbsd kai windows to bsd xtypage me to kalhmera, to linux otan shkwnes vmware me arketh mnhmh setarismenh kai a windows sxedon pote.

Gia emena den yparxei amfibolia oti einai xtyphmenh mnhmh.

An thes pantws psa3e gia to programmataki bmem.exe poy to thewrw to pleon a3iopisto software test mnhmhs (an kai to mono a3iopisto einai to hardware test me eidikh syskeyh) kai to memtest gia linux. Egkathista mia eisodo sto lilo kai sto prompt grafeis memtest.yparxei kai  rpm sto rufus

Kalh tyxh,

Spiros D. Bolis