Shetika me apegatastasi...

NTG21 ntg21 at x-treme.gr
Sun Apr 30 22:52:11 EEST 2000

File  mou den xreiazetai na to apegatastiseis.Apla kaneis xana tin
egatastasi apo pano.Stin egatastasi tha dialexeis ta idi uparxonta
partitions kai tha tou peis na kanei format to ext2 partition gia na
katharisei.Exei epilogi stin egatastasi kai den epireazei ta upoloipa
partitions an auto fobasai.Elpizo na se boithisa.

         nxatz at hellug.gr
"The most beautiful thing we can
experience is the mysterious; It is the
source of all true and science."