SOLVED: RE: Peri SO5.2

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Apr 28 00:34:35 EEST 2000

On 27-Apr-00 I wrote:
> On 27-Apr-00 Michalis Kabrianis wrote:
>> Tou anoiksa ena .doc arxeio.
>> DEN eida ta gnwsta mi alla, re paidia, oute ellinika eida. MONO erwtimatika.
>
> Poly fobamai oti h katastash egine xeiroteri apo prin
> Twra den mporw na dw oute keimena apo word95, oxi mono apo word 97

Asta Mixali, htane toso aplo, oso to na diabaseis to README prosektika
Leei pentakathara :

"On Solaris/Linux systems it is enough if the corresponding locale is set up and
the corresponding fonts are available. StarOffice can only print Type1 fonts on
Solaris/Linux systems."

An baleis swsto locale (ebala "greek" se RH6.2) ola einai mia xara - mexri oso
to exw dokimasei. Menei na doume ti kanei me tis ektypvseis - idiws se PS
ektypoti, an kai ekei thelei oposdipote Type1. Kai ton speller

I.Ioannou <roryt at hol.gr>