Internal modem sto corel linux

machine22 asdjim at x-treme.gr
Wed Apr 26 11:08:02 EEST 2000

Τα windows μου το αναγνωρίζουν ως 56K Data Fax Modem PnP .Δεν είναι σε
σύνδεση PCI (δεν θυμάμαι πως λέγετε,κόλλησα) .Το έχω δοκιμάσει με suse 6.1
και με mandrake του RAM. Αναγνωρίσθηκε αυτόματα από το kppp αλλά και από το
x-isp (αν και στο δεύτερο δεν το έχω καταφέρει να καλέσει ,ανοίγει και
κλείνει η γραμμή) . Μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα αλλά πρέπει να είναι θέμα
ασυμβατότητας hardware .Κατεβάζει με απελπιστικά αργή ταχύτητα εκτός αν
κουνάω το ποντίκι ( μη γελάτε,όποιος δεν πιστεύει να έρθει να το δει με τα
μάτια του) δεξιά - αριστερά που καταφέρνει και πιάνει μέχρι 2Kbyte/sec .Το
πρόβλημα αυτό το είχε και ένας φίλος μου με windows και άλλαξε ποντίκι και
πήρε να έχει στρογγυλή έξοδο και όχι πλακέ και το πρόβλημα λύθηκε. Δοκίμασα
το ποντίκι του (το δικό μου έχει πλακέ έξοδο) και δεν μου αναγνωριζόταν το
modem . μήπως συμβαίνει αυτό και δεν μπορεί να αναγνωριστεί το modem? ( Σας
κούφανα? )

--

news:390562CB.CED61DE0 at freemail.gr...