Java greek fonts

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Apr 26 16:49:32 EEST 2000

Mia apli isws erwtisi gia osous kseroun Java
To Java Plugin 1.2 to opoio xrisimopoieitai gia na dei kaneis tin efarmogi tou
in.gr mou doulevei mia xara se SuSE 6.3 kai Netscape Communicator 4.7  (pou
erxetai mazi me to SuSE).
To mono mou problima einai ta ellinika. Deixnei ellinika (pali kala) alla
deixnei kati terastia grammata (exw dei kai xeirotera, alla leme twra).
Mipws kserei kaneis apo pou to kathorizoume ayto, ti na diabasw, pou tha brw
grammatoseires (an xreiazetai bebaia).

TIA

P.S. Koitaksa to FAQ tou in.gr kai leei kati gia grammatoseires gia Windows,
alla egw den exw TT font server opote mou einai ligo poly axrista.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://homepages.pathfinder.gr/mkab