3com905B problem

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Apr 26 13:31:05 EEST 2000

On Tue, Apr 25, 2000 at 02:49:28PM +0200, Ekaterini Kriezi wrote:

> exo mia 3com905b i opia den emfanizete sto PCI list pou bgazi to bios
> stin arxi
> to linux tin anagnorizi alla tis dini IRQ = 0
> sta windows (sto idio mixanima) dine gia tin idia karta IRQ = 10
> iparxi tropos na allaxo to IRQ sto linux ? ( ine PCI)
>
> euxaristo
> k.

  Το ότι το BIOS δεν βλέπει την κάρτα είναι κακό, παίξε λίγο με τις
ρυθμίσεις του μήπως και έχει γίνει απλά κάτι στραβά. Αν από εκεί δεν γίνεται
τίποτα, λογικά μόνο με το setpci μπορείς να κάνεις κάτι. Δες το manual page
και δοκίμασε κάτι τέτοιο[1]:

	setpci -v -s xx:xx.x interrupt_line=0a

  όπου xx:xx.x είναι το πρώτο πεδίο για την συγκεκριμένη κάρτα στην έξοδο
της lspci.

  [1]. Δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης
εντολής. Όσον αφορά εμένα, μπορεί να κάνει αυτό που θέλεις, ή μπορεί να σου
χαλάσει την κάρτα, να σου ανατινάξει το σπίτι, ή και να προκαλέσει παγκόσμια
οικονομική κρίση.

--