SO SOLVED (!)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Apr 24 20:31:54 EEST 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Το κείμενο έχει γραφθεί ξημερώματα Κυριακής (μετά το meeting).

:-)) μόνο μετά το meeting ??? :-D

> (και παρεπιπτόντως η forthnet *δεν* ρίχνει τις ISDN
> γραμμές ακόμα κι αν είναι χωρίς κίνηση - κλαψ - από τις 14:00 μέχρι >τις 2:00 ήμουν άδικα συνδεδεμένος).

Αχχχχχ στο είπα. Όταν είσαι idle, ο provider "κάνει έλεγχο" (στέλνει
πακέτα) να δεί αν είσαι "εκεί" ακόμα. Ε, αφού παίρνει reply, σημαίνει
ότι απλά είσαι idle. Άμα δεν πάρει reply, "πέφτει" (το session)

Έπρεπε, είτε να κάνεις χρονικούς υπολογισμούς και να εκτελέσεις ένα
shutdown -h XXXXXXX (ότι θές/πρέπει)

είτε,  να χρησιμοποιήσεις 'σωστό' software :) Π.χ. το kget πρίν από
"καιρό" που το είχα δοκιμάσει, είχε επιλογή για το ποιά εντολή να
εκτελέσει όταν τελειώσει το κατέβασμα .... (ναι, από default είχε kill
το pppd ........)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |