SO SOLVED (!)

NTG21 ntg21 at x-treme.gr
Mon Apr 24 22:41:25 EEST 2000

> Ναι, είναι 3:22 τη νύχτα και μάλιστα μετά από μία μαραθώνια
Linux-συνεύρεση,
> αλλά η χαρά μου με αυτό που είδα δεν μπορεί να με κρατήσει.
> Τελικά κατέβασα το SO 5.2 (και παρεπιπτόντως η forthnet *δεν* ρίχνει τις
ISDN
> γραμμές ακόμα κι αν είναι χωρίς κίνηση - κλαψ - από τις 14:00 μέχρι τις
2:00
> ήμουν άδικα συνδεδεμένος).

Όταν σου λέγαμε εμείς ότι δεν πρόκειται να σου ρίξει την σύνδεση εσύ δεν μας
πίστευες.Τώρα πλήρωνε 2000 για κάτι που κοστίζει 200.
P.S. Δες τι γινεται με το mail γιατι υπαρχει problem.

          ntg21 at otenet.gr
"The most beautiful thing we can
experience is the mysterious; It is the
source of all true and science."