Problnma Monitor?

Giorgos Keramidas keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
Sun Apr 23 14:50:29 EEST 2000

On Sun, Apr 23, 2000 at 04:51:07AM +0300, Kostas Georgakopoulos wrote:

> Sorry pou to jethabo ayto alla den perno kai poly syxna ta mail mou.

No problem here.  Des parakato gia to problem :p

> To idio problhma exo kai ego me mia 17' Shamrock ALLA otan kleinoun
> ta X !!!!.

TO POIO?  Ego den blepo tipota quoted, opote epeidi i mvnmn mou einai
kai polu xalia simera, den thymamai to Xristo mou.  Teelos pantwn.

> To g***oto einai oti meta den douleboun oute oi konsoles kai to mono
> pou pianei einai to ctrl+alt+delete.

Mallon epeses pano se bug, kata pasa pithanotita tou X server.
Gia koita ta archives twn XFree86 mailing lists... mporei na breis ekei
pera tipta pou na se bon8nsei.

> Sta windows doulevei apsoga sta 1280x1024 , 16bit , 60hz.

Parepiptontws, ta 60 Hz einai *liga*.  Ektos ki an milame gia konsola
kai text-mode.  Sto 132x30 text mode pou douleuo tora, ta refresh rates
pou einai 31.259kHz/59.54Hz einai arketa, alla gia grafika.. xm, den
jero.  Mallon tha thes of8almiatro se ligo.

Gia koitakse to.  An bro ena link pou exo gia ena site pou ftiaxneis ta
modelines online me oti refresh theleis (analoga kai me to ti
uposthrizei h karta/monitor bebaia), 8a to steilo san reply se auto to
mail.  Bour gia bookmark digging...

Ciao,
Giorgos Keramidas.