linuxdoc yok?

Stratos Laspas s_laspas at yahoo.com
Fri Apr 21 20:11:55 EEST 2000

emena mou bgainei h selida tou metalab! otan tou zhtaw ta Linux Docs
janafortwnei thn idia selida, enw otan paw Collection Index - Computer
Related - The Linux Documentation Home Page, me janagurizei sto
MetaLab.
Ean paw apo FTP Index - Linux - Docs - howto, blepw ta arxeia, alla
fortwnontas to index INDEX.html leei oti de bre8hke to eggrafo. Ean pas
apeu8eias se alla format, ekei douleuoun kai ta index. Telos pantwn.

--- Sotiris Tsimbonis <stsimb at hellug.gr> wrote:
> On Fri, 21 Apr 2000, Stratos Laspas wrote:
> > Afelhs erwthsh:
> > Mporei kapoios na mou pei ti ginetai me to www.linuxdoc.org? akoma
> > exoun prwtapriliatikh selida 'h kati paei straba? Pou exoun paei ta
> HOWTO?
>
> Oxi, mia xara einai (kai poly active ton teleytaio kairo, kai poly
> megalytero apo oti paliotera).. Etre3a manually to mirror twra gia to
> linux.forthnet.gr/LDP/ kai to timestamp einai 20 Apriliou gia last
> update.. Mallon sthn cache sou exei meinei h palia selida..

> --

=====
Stratos Laspas