Cheep Hosting

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Apr 21 14:49:40 EEST 2000

On Fri, Apr 21, 2000 at 11:01:05AM +0300, Tassos Mavroudeas wrote:

>   3erei kaveis kapoiov Polu f8ivo Web-Hosting Provider ? Dev me
> evdiaferei va prosferei tipota allo apo eva static IP address kai timh
> katw apo 6$ tov mhva :)

Polu xlwmo to blepw na breis provider pou na dinei STATIC IP kai web space
gia kate apo $6 ($? Sigoura den ennoeis lires?).

Sthn Agglia o monos ISP pou dinei static dialup (apo oso 3erw) me hostname
ths morfhs nodename.demon.co.uk kai web page www.nodename.demon.co.uk einai
h Demon gia 10 lires + FPA to mhna (11.75 lires to mhna telikh).

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --