Problnma Monitor?

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Thu Apr 20 09:10:38 EEST 2000

ligo dyskolo na ftaiei h o8onh..ektos an exei xalasei...
mhpws prepei na alla3eis ta modelines ?px na mhn antexei 1024x768 se 85 hz
alla se 70 h 75...

At 09:07 ìì 19/4/2000 +0300, Antonis Tsolomitis wrote:

>Pnga va egkatastnsw Linux se eva filo. Karta o0ovns S3 ViRGE 4Mb.
>O0ovn mia 15ra Shamrock (n' kati tetoio telos pavtwv dev ypostnrizetai kai
>dnlwvetai ws custom)
>
>To problnma eivai oti otav ksekivave ta X n o0ovn kleivei (sav va mpaivei
>se power-save)
>
>Kserei kaveis ... auto eivai problnma tns o0ovns n' apo tnv karta?
>
>O server eivai bebaia o SVGA. H karta eivai dikomasmevn (paliotera)
>se allous ypologistes kai epaizei avekta (gia S3...).

Mou eixe parousiastei kai se mena afto to provlima me mia no name othoni.
Telika eftege i analisi pou piga na tis valo i sigekrimmeni karta
sinergastike me tin othoni mono otan meiosa tin analisi tis sta 800x600 gia
16bit color
Kai katafera analisi 1024 x768 sta 8 bit.
Nikos ladis